RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen   BX Club Nederland 

Forumflauwte

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BX Club Nederland Forumindex -> Kletshoek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
birotor

BerichtGeplaatst:     Onderwerp: Forumflauwte Reageren met citaat

Beste leden,

Het kan niemand ontgaan zijn, dat de actieve deelname op dit forum in de laatste tijd tot een zorgelijk minimum is gereduceerd. Wat daarvan de oorzaak is, weet ik niet, maar het nodigt een nieuwkomer, zoals ik, niet bepaald uit om berichten te gaan posten, als je van tevoren weet, dat zeer weinigen deze berichten zullen lezen en nog minder erop zullen reageren.

Zo heb ik al een aantal malen getracht informatie te verkrijgen over de beschikbaarheid van bepaalde onderdelen in ons magazijn, maar ik krijg geen antwoord. Jammer.
Terug naar boven
jan

BerichtGeplaatst:     Onderwerp: Reageren met citaat

Op magazijn vragen krijg je alleen maar antwoord via het magazijn formulier op de website.
Misschien moeten we dat duidelijker vermelden?
Hoe heb jij dat ervaren?
Terug naar boven
birotor

Ik heb in juli een dergelijk formulier ingevuld. Omdat het voor mij gezien mijn woonplaats aan de Spaanse Costa Blanca wat moeilijk is, de onderdelen in het magazijn of op andere Clubdagen op te halen, sta ik al vanaf het begin van mijn lidmaatschap met Roel Tiemersma in contact, die nu echter niets meer van zich laat horen.
Terug naar boven
jan

Ik ga er achteraan!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BX Club Nederland Forumindex -> Kletshoek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: