RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen   BX Club Nederland 

En Avant 51?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BX Club Nederland Forumindex -> En Avant!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
HvdL

BerichtGeplaatst:     Onderwerp: Reageren met citaat

Dat verzamelen en vooral het bedelen erom is veel werk, daar weet ik genoeg van. Toch zou ik daar wel bij willen helpen, maar alleen als we het blad terug willen.

Ik zou het in ieder geval heel jammer vinden als de En Avant opgedoekt zou worden, laten we dan ten minste nog eens een (goede laatste) poging doen om leden kopie aan te laten leveren. Zelf zal ik dan ook een duit in het zakje doen.

Vraag blijft echter wel hoe je dit wilt gaan doen. Leden krijgen dus voorlopig geen clubblad meer in de bus, maar goed, hoe spoor je ze dan aan om kopie aan te leveren? Wellicht een apart schrijven gestuurd per post, zou dat een optie zijn?
Terug naar boven
leon

Als er animo is, kan ik nog wel een artikel maken over 192000 km BX14 rijden......... maar heeft wel tijd nodig, ik rijd al 5 jaar geen BX meer

Dus BXCN bestuur/redactie, wat gaan we doen om er in ieder geval dit jaar nog ťťn En Avant uit te persen?
Terug naar boven
jan

De rol van het bestuur hierin zal bestaan uit het faciliteren van het initiatief.
Wat ook voor het kalender initiatief geldt: maak een voorstel en een ruw budget; dan hebben we het erover.
Drukkers contacten worden door Sander onderhouden; hij kan hiermee helpen als het eenmaal zover is.
Terug naar boven
Xantia16v

Ik snap hem niet helemaal, er van uitgaand dat er (op papier) nog altijd een En Avant redactie is? Of is deze er ook al niet meer?

En is het dan echt de bedoeling dat leden met een geraamde schatting van de kosten (het budget) moeten komen? Dit zal sowieso toch al wel bekend moeten zijn, het is immers niet de eerste En Avant die zal worden gedrukt. Los van het feit dat ik mag aannemen dat er nog altijd een budget voor het clubblad beschikbaar is snap ik deze opmerking trouwens ook niet: "dan hebben we het er over"?
Terug naar boven
jan

Afgelopen jaar is er op de alv besproken dat het er niet naar uitzag dat er een EA ging komen.
Dit jaar is er voor een eenmalige publicatie van welke vorm dan ook een post begroot.
Voor iets wat je niet verwacht te gaan doen hou je geen geld apart.
Goede initiatieven stimuleren we graag.
Maar dan wel op basis van een concreet plan.
Omdat er geen budget voor apart is gehouden zullen we het bekijken en erover beslissen. We moeten uiteraard verantwoording afleggen over boven budgettaire uitgaven.

Dit soort dingen wordt in alle openheid op de ALV besproken.
Op een forum blijft het toch wat behelpen.
Terug naar boven
BiXje Essie

Nu ik wat meer op de club site kijk kom ik interessante onderwerpen tegen.
Ook ik mis een clubblad maar lees ook dat dit lastig is te realiseren.
Misschien mogelijk om gewoon iets in de vorm van een nieuwsbrief te doen na een treffen oid?
Papier vind ikzelf nog steeds fijner en ik print dan ook vaak het eea uit om op het prikbord te hangen zodat het in de aandacht blijft, digitaal markeer je het wel maar zakt het vaak toch naar onder in je mailbox.
Een onderwerp om warm te houden denk ik
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BX Club Nederland Forumindex -> En Avant! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

Ga naar: