| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
BasisBIX
|
Geplaatst: Onderwerp: |
|
|
Blad ligt nu gewoon in de winkel te koop, alleen wel een beetje duur; 6,95.
En ik heb zelf geen scanner. _________________ BX 19 GT '85
BX Basis '87 (verkocht feb. '10)
XM TCT autom. '94 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lelijke Eend
|
|
|
Aankomende week ga ik het maar even halen. _________________ Luctor et emergo ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
hilko16tzi
|
|
|
Ha, die koop ik ook altijd! _________________ BX GT. GT. Als in: Geen Tijd... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
leon
|
|
|
wie schrijft er een verslag van Citromobile, en kan dit nog in ea 41? _________________ DE bx LIEFHEBBER |
|
| Terug naar boven |
|
 |
hilko16tzi
|
|
|
Als je je geroepen voelt, Leon...
Of het nog past weet ik nog niet. _________________ BX GT. GT. Als in: Geen Tijd... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
leon
|
|
|
ben er maar heel even alleen zaterdagmiddag.
wellicht een ander
er zit wel een artikel over mijn Toulouse deel 3 in de pen _________________ DE bx LIEFHEBBER |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jan
|
|
|
| Van Citromobile plaatsen we doorgaans wat fotoos met onderschrift, een echt verhaal is er vaak niet van te maken. Maar wie zich geroepen voelt... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lelijke Eend
|
|
|
Ik kan een paar uitspraken die tijdens het kamperen gemaakt zijn herhalen. Hoewel ... Beter van niet. _________________ Luctor et emergo ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lelijke Eend
|
|
|
En Avant 41 gaat door !
Het heeft even geduurd, maar er is een nieuwe redactie gekomen voor de En Avant. En die nieuwe redactie staat te trappelen om de 41e En Avant (wat dus hun eerste En Avant is) in elkaar te zetten. Dus als je iets hebt waarvan jij vindt dat het een plaatsje verdient in de En Avant, stuur het dan naar redactie@bxclub.nl. We zijn geïnteresseerd in (bijna) alles wat gerelateerd is aan de BX/de BX club en in het bijzonder in foto's, verhalen en anekdotes van ons bezoek aan het Conservatoire in Frankrijk en Citromobiel in Utrecht.
Stuur je bijdragen in vóór maandag 17 mei 2010. Hoe eerder, hoe groter de kans dat het nog in nummer 41 past.
Groeten van Harm, Hilko en Elmer. _________________ Luctor et emergo ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lelijke Eend
|
|
|
Je kan vandaag je verhalen nog insturen ! Morgen kan natuurlijk ook, maar de kans dat dat in En Avant nummer 41 komt is dan zeer sterk gereduceerd  _________________ Luctor et emergo ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|