| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
mpostma_142
|
Geplaatst: Onderwerp: |
|
|
Krijg je AE en AME er dan gratis bij? _________________ Schoepenwielen rouleren |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lelijke Eend
|
|
|
Ik hoef geen A-rijbewijs, dat is zo ongezond als je een ongelukje hebt  _________________ Luctor et emergo ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
thijsvandebles
|
|
|
Ik was ook nooit zo van het A spul. Maar nu ik CE aan het doen ben, denk ik dat ik A* erachteraandoe. [<--werkwoord toch?].
Of ik ook ooit een rijwiel ga kopen voor A weet ik niet, maar ik sluit het niet meer uit.
*Dan heb ik de stempelkaart ook vol. _________________ Weten van de hoed en de rand, maar toch de klepel niet horen slaan.
SS90 en ik kennen jullie flessen.
Radio 9, daar zeg ik wel eens nee tegen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander
|
|
|
Ik moest apart afrijden voor E achter B
1x gezakt, meteen gestopt.
Wel toen ik de eerste keer met de caravan ging rijden (1994) nog een paar lessen met de caravan genomen.
Ook weer bij dezelfde rijschool waar ik alle rijlessen (ook met aanhangwagen) heb gevolgd
Bocht achteruit, recht achteruit, hellingproef waren de bijzondere verrichtingen.
En nu gewoon zorgen dat we altijd een caravan hebben die max beladen minder weegt dan het ledig gewicht van de auto  _________________ Als je denkt dat iets kleins en simpels niets uitmaakt, ga dan maar eens slapen met een mug in je slaapkamer! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
thijsvandebles
|
|
|
Ik vind dat je vanaf 0 kilo een E rijbewijs moeten hebben.
Ook voor fietsendragers enzo. _________________ Weten van de hoed en de rand, maar toch de klepel niet horen slaan.
SS90 en ik kennen jullie flessen.
Radio 9, daar zeg ik wel eens nee tegen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|