| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Lelijke Eend
|
Geplaatst: Onderwerp: |
|
|
Bij nader inzien: ik fix de brandstofmeter morgen wel. _________________ Luctor et emergo ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lelijke Eend
|
|
|
2 remleidingen vervangen: vanmiddag 15:00u begonnen, 00:30u klaar. Ik zit dan nu ook aan mijn avondprak. Om de rechter leiding op z'n plek te krijgen moest ik de hoogteregelaar en wat bijbehorende stangetjes los halen. De linker leiding was net wat te kort ofzo waardoor ik die erg moeilijk in de juiste klemmen kreeg. Als die leiding niiet goed in de klemmen zit, wordt de leiding geplet als je de moer aandraait.
Tevens heb ik hopelijk het laatste olielek nu gefixt. De oliedrukschakelaar zat niet goed aangesloten op het hydrauliek-T-stuk. Ondanks de loctite. Ik heb de schroefdraad van het T-stuk maar ingesmeerd met vloeibare pakking. Dat stuk schroefdraad maakt overigens geen contact met de oliedrukschakelaar.
Morgen de waterpomp vervangen. Ik hoop dat de ellende dan eens afgelopen zal zijn ... _________________ Luctor et emergo ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jan
|
|
|
| De oliedrukschakelaar is 1 draads, de 2e pool gaat via de ijzeren behuizing. Door al die vloepa kon de geleiding wel eens slechter geworden zijn. Check even of het lampje nog wel gaat branden als de sleutel op motorcontact staat. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lelijke Eend
|
|
|
Goede tip ! Echter: het is al opgelost. Het lekte namelijk nog steeds en daarom is het maar gezilversoldeerd. En getest En geslaagd
En Criezel lekte koelvloeistof omdat ik vergeten was de radiator te ontluchten  _________________ Luctor et emergo ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lelijke Eend
|
|
|
Radiator dicht, aandrijfas verrot. Maandag een nieuwe er in, dinsdag op verkansie. _________________ Luctor et emergo ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lelijke Eend
|
|
|
Bij Brezan staat het 1 en ander verkeerd in de computer: ze kwamen aanzetten met een rechter aandrijfas en die past absoluut niet links. Pas morgen krijg ik een passende linker aandrijfas. Hoop ik ! _________________ Luctor et emergo ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lelijke Eend
|
|
|
Eindelijk heb ik een nieuwe aandrijfas onder m'n BX zitten. _________________ Luctor et emergo ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lelijke Eend
|
|
|
24 dagen vakantie, 5714,7km gereden (gemiddeld 238,1 per dag) en maar 1 lekke band gehad onderweg. Die BX van mij is zo slecht nog niet. _________________ Luctor et emergo ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|