| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
bxtrdturbo
|
Geplaatst: Onderwerp: |
|
|
| mpostma_142 schreef: | | Ik mag toch hopelijk wel de tent in het donker opzetten? |
Na 21:00 uur gaat de poort dicht.
Je moet dan de BX op het parkeerplaats links parkeren en dan lopend met de spullen naar de kampeerplaats.
Bel maar even dan komen ze je wel halen.
Er mag na 21:00 niet meer met de auto op het terrein gereden worden.
Betaling is contant dus geen pin.
Er is een praatpaal waar je je kan melden als de receptie dicht is na 21:00 is de camping dicht. _________________ Groetnis fan Roel Tiemersma.
Akkrum. Friesland
mailto:roel@citroenbx.nl
www.citroenbx.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mechuccio
|
|
|
Ik kom pas zondagochtend, ik moet vrijdagavond werken tot 21:00 in Eindhoven dus no way dat ik er op tijd kan zijn, en om nou buiten de poort in de HY te gaan meuren zie ik ook niet echt zitten wordt een vroegertje voor mij dus zaterdag, maar ik kan de gezelligheid van zaterdagavond wel tegemoet zien  _________________ BX 16V-6 1990 10-GB-RX
Doe mij maar bier, en anders een pilsje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lelijke Eend
|
|
|
Zo, ik heb +/- 90% van alle zooi bij elkaar gesprokkeld en ben er dus bijna klaar voor. _________________ Luctor et emergo ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
bxtrdturbo
|
|
|
| Lelijke Eend schreef: | | Zo, ik heb +/- 90% van alle zooi bij elkaar gesprokkeld en ben er dus bijna klaar voor. |
Als het hier mee zit zijn we om 14:20 uur bij jou. _________________ Groetnis fan Roel Tiemersma.
Akkrum. Friesland
www.citroenbx.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lelijke Eend
|
|
|
Perfect !  _________________ Luctor et emergo ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
thijsvandebles
|
|
|
Ik ga zo rond de klok van 14 uur aanrijden.
onderweg nog even kijken of ik wat broeken in mijn maat kan krijgen. Das altijd een punt.
Verder nog wat boodschappen doen. Kistje bier enzo.
Verder ben ik helemaal klaar voor vertrek. De 21GTD is in topconditie, tentje ligt erin, diverse magazijnspullen voor de leden, barkrukjes voor de stand. Kortom, gepakt en bezakt.
Tot vanmiddag campinggasterts. _________________ Weten van de hoed en de rand, maar toch de klepel niet horen slaan.
SS90 en ik kennen jullie flessen.
Radio 9, daar zeg ik wel eens nee tegen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lelijke Eend
|
|
|
Tot vandaag ! _________________ Luctor et emergo ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
bxtrdturbo
|
|
|
Foto's _________________ Groetnis fan Roel Tiemersma.
Akkrum. Friesland
www.citroenbx.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jan
|
|
|
Alle direct en indirect medewerkenden ontzettend bedankt voor jullie bijdrage(n)! Het was een mooie beurs.
Enne, mooi kastje, Roel! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mpostma_142
|
|
|
De stand was origineel! Fijne foto's ook van het campinggebeuren. Ik heb zelf deze keer niet zoveel foto's gemaakt. _________________ Schoepenwielen rouleren |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|