| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Lelijke Eend
|
Geplaatst: Onderwerp: Verzekering |
|
|
In de Auto Motor Klassiek lees ik een stukje waaruit blijkt dat sommige WA verzekeringen niet gelden in geval van (bijvoorbeeld) een tourrit omdat er prestaties vergeleken worden en er prijzen uitgegeven worden. Tijdens Citromobiel neem ik het magazine wel even mee. Misschien is het iets waar even naar gekeken kan worden onder het mom van beter voorkomen dan genezen. _________________ Luctor et emergo ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
thijsvandebles
|
Geplaatst: Onderwerp: |
|
|
Gaat om ritten waar een tijdselement ingebouwd zit. Gewoon een puzzelritje valt daar niet onder.
Overigens staat dat regeltje in alle polissen. _________________ Weten van de hoed en de rand, maar toch de klepel niet horen slaan.
SS90 en ik kennen jullie flessen.
Radio 9, daar zeg ik wel eens nee tegen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jan
|
|
|
| Correct, ik heb dat in al mijn polissen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lelijke Eend
|
|
|
Hmz, zo komt het niet over in het berichtje. Mijn polis moet ik er nog op napluizen. _________________ Luctor et emergo ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mpostma_142
|
|
|
Volgens mij is het paniekzaaierij. Overigens claimt de klassiektotaal verzekering van de GS expliciet dat dit soort ritten WEL verzekerd zijn.
Wellicht om slapende honden niet wakker te maken niet zeggen dat je aan een toerrit meedeed mocht je een wagen totallen. _________________ Schoepenwielen rouleren |
|
| Terug naar boven |
|
 |
jan
|
|
|
| Klassiekerverzekeringen zijn soms anders inderdaad. |
|
| Terug naar boven |