RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen   BX Club Nederland 

BX zandvoorta
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 44, 45, 46  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BX Club Nederland Forumindex -> Galerij
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
zandvoorta

BerichtGeplaatst:     Onderwerp: BX zandvoorta Reageren met citaat

Nieuw lid dus even voorstellen: Mijn naam is Andre Zandvoort, getrouwd, 1 dochter, 37 jaar en woon in het hoge noorden (Wagenborgen). Citrofiel in hart en nieren en al aardig wat citroen gehad. Nu een C5 Break HDi voor dagelijks gebruik en een C1 ambiance als tweede auto.
Sinds kort in het bezit van een ph1 1986 14E beige. Deze auto gekocht van iemand van het citroen forum. Jaren een eend als hobby auto gehad maar die weg gedaan omdat er hoge kosten aan zaten te komen. Altijd al BX gek geweest, jaren BX gereden dus eind vorig jaar de knoop doorgehakt dat er een BX zou komen als hobby auto. Het moest een origineel Nederlandse zijn, basis uitvoering ph1 en beige. Gevonden op het citroen forum.
De bedoeling is dat deze BX nooit meer weggaat en langzamerhand in perfecte staat brengen. Er is al een hoop aan opgeknapt, hij rijdt perfect. Zit een luxer interieur in maar ach, het ouderwets bruin sfeertje bevalt me prima. Razz Echt een hobby auto voor erbij die in de garage slaap en alleen met mooi weer de weg op komt, De aantallen BXen wordt zo snel minder dat ik probeer om in elk geval 1 rijdend te houden Laughing

Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1
Terug naar boven
hilko16tzi

BerichtGeplaatst:     Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom hier!

Ik ken je auto al van het andere forum, maar natuurlijk komt deze hier volledig tot z'n recht. Als redactie-lid van ons clubblad "En Avant!" wil ik je bij deze uitnodigen om ook daarvoor een stukje te schrijven, om jezelf en de auto voor te stellen, daar niet alle clubleden op internet actief zijn.

Het blijft een plaatje om te zien. En het doet me deugd dat nog steeds iemand plezier van deze bx heeft.

De radio vind ik erg bijpassend!
Terug naar boven
thijsvandebles

Aha, ik dacht laatst nog: Waar is toch de PV05NZ gebleven. Tadaa!

Welkom Andre.

Oerknal? Dus er was eerst niets, en dat is ook nog ontploft?
Terug naar boven
jan

Welkom hier! Wat een goede radio zit er in, wat voor type is het?
Terug naar boven
mcdean

Wel vind ik het jammer dat ze de deurpanelen ook over hebben gezet.
Jammer genoeg heb ik geen foto`s meer van hoe ze waren, maar volgens mij waren die inderdaad ook niet zo mooi meer.
Terug naar boven
jan

Crepe suzette bruin hoort hier in, maar vind dat nog maar eens...
Terug naar boven
zandvoorta

Weet eigenlijk niet welk type radio het is, gewoon een ding van 5 euro van marktplaats. Helaas bleek bij aankomt er een afdekstripje aan de zijkant te missen dus die moet ik nog zoeken. Radio aangesloten op de orginele boombox met satellietjes. Satellietjes zijn gaar maar als het geluid niet te hard staat is het nog heel behoorlijk. Wel een keer op zoek naar een paar andere. Roostertjes zijn ook gaar, ook maar een keer zoeken.
BX is verder in een behoorlijk goede staat, Siemen heeft er knap werk aan verricht en mcdean, bedankt voor het redden van de sloop Wink
Interieur is idd vervangen maar het bevalt me wel, heb de orginele deurpanelen nog liggen maar dan wordt het wel erg veel plastic, beetje stof erop doet toch wel warmer aan. Lekker sfeertje in de auto.
De auto zal alleen maar beter gaan worden, ben wel van plan om er af en toe in te investeren, heb al een adresje gevonden die voor rond de 400 euro alle leidingen vervangt dus even kijken met de komende APK of het nu nog kan en dan volgend jaar alles vervangen. Ook al owatrol liggen om de bodem eens goed te behandelen. Lichtschakelaar is grijs ipv bruin. Staat ook nog op de lijst en het stuur is gaar, eerst opgelost met een stuurhoes. Nog genoeg te doen dus maar voorlopig rijdt ze heerlijk. Alleen een beetje moetje met het omhoogkomen van voren als ze een tijd stil heeft gestaan maar zag al erg veel zand en rommel in de buurt van de voorste hoogteregelaar dus eerst een keer goed schoonmaken en smeren.
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1
Terug naar boven
zandvoorta

O ja stukje in EA komt er wel, ik stuur wel wat op Wink
Terug naar boven
hilko16tzi

Dat zou mooi zijn Cool
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BX Club Nederland Forumindex -> Galerij Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 44, 45, 46  Volgende
Pagina 1 van 46

Ga naar: