RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen   BX Club Nederland 

BX zandvoorta
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45, 46  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BX Club Nederland Forumindex -> Galerij
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
zandvoorta

BerichtGeplaatst:     Onderwerp: Reageren met citaat

Vorige week even wieleraf gehad, remschijf en blokken zien er goed uit.Kon makkelijk een paar slagen terugdraaien tot hij opeens niet meer achteruit te draaien was. Heel veel kracht nodig om hem toch verder achteruit te draaien en daarna weer soepel terug te draaien. Vooruit draait soepel zonder bijgeluiden. Heb het idee dat het meer richting aandrijfas oid zit. De auto rijdt in elk geval verder goed. Komende weken even rustigaan door een operatie afgelopen maandag maar daarna weer eens kijken....

Vandaag voor het eerst aangesproken op een parkeerplaats hoe mooi de BX wel niet was en vroeger zelf BX gereden, ellende met veerbollen, roesten niet omdat het allemaal plastic is (hij moest eens weten) blablabla. Vond ik met de eend altijd heel irritant, dat de vader van de opa van de tante ook altijd een eend had etc., nu begint die ellende ook al met een BX Evil or Very Mad Wink
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1
Terug naar boven
HvdL

Gewoon wat laten roesten en verpauperen, niet te vaak wassen en geen mens spreekt je nog aan Wink Heb ik tenminste nooit in mijn rijdende project!

HvdL schreef:
Gewoon wat laten roesten en verpauperen, niet te vaak wassen en geen mens spreekt je nog aan Wink Heb ik tenminste nooit in mijn rijdende project!

Dat helpt met de GS ook niet meer. Die zou ik je dan maar niet aanraden.

Okť, dan maar zo mooi mogelijk maken en even door de zure appel heen bijten!

Wat doe je op tweede kerstdag? Juist, dashboard uit je BX slopen Laughing Het is me eindelijk gelukt om het dashboard eruit te krijgen om de lampjes te vervangen. Alles vervangen maar het controle lampje van het stadslicht en hydrolische druk doen het nog steeds niet. Waar zou dat aan kunnen liggen? Lampjes vervangen helpt dus niet Crying or Very sad
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1
Terug naar boven
nanko

Slecht contact bij het lampje en/of fitting.
Eigenlijk zou je het komplete dashboard moeten testen voordat je het inbouwd.
De schakelaar voor de druk zit op het veiligheids ventiel, daar zitten nog best wat meters draad en stekkers tussen, kan best een onderbreking in zitten, maar stadslicht komt vast van de lichtschakelaar en dan zijn het centimeters.
Met een los 12 V voedinkje en het schema bij de hand kan je spanning op de aansluitingen
zetten en kijken of het aan het dashboard of aan de bedrading ligt.
Terug naar boven
zandvoorta

Toch maar weer het dashboard eruit gehaald en idd, lampjes getest en deden het niet. Anderen erin en ze doen het Very Happy
Ben trouwens nog steeds niet onder de indruk van de verlichting van de km stand en dagteller terwijl het lampje het wel doet. Of mis ik ergens een lampje? Die onder de brandstofmeter wel gevonden.
Terug naar boven
jan

En die grote peer bovenin is wel heel?
Terug naar boven
zandvoorta

Grote peer doet het grote smurf Laughing
Misschien die eens vervangen door een LED, kun je toch makkelijk bij.
Vanmorgen het klokkenspel even weer ingebouwd. Alle controlelampjes doen het, helemaal blij. Wat een mooi stukje elektronica is het toch, al die flatcabels aan de achterkant.
Wat ik me nog wel afvraag, waarvoor is die rij die boven de plaats van de toerenteller zit eigenlijk? Op sommige plekken kunnen lampjes. Kan ook in het instructieboekje geen luxer type oid vinden dat daar dan lampjes zitten....
Terug naar boven
jan

Die dient alleen maar voor de startrek compliance.
Hoe geniaal.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BX Club Nederland Forumindex -> Galerij Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45, 46  Volgende
Pagina 44 van 46

Ga naar: